Компанія Shini Україна надає гарантію на все обладнання Shini. Ми дбаємо про своїх Замовників та хочемо зі всіма налагоджувати довгострокову співпрацю. Якщо з ладу виходить якийсь компонент або запчастини під час гарантії, не з вини Замовника, Ви отримуєте нову на заміну в найкоротші терміни та безкоштовно. З покупкою периферійного обладнання Ви будете забезпечені після гарантійного обслуговування та сервісу. В наявності велика кількість необхідних запчастин. Будь-яка проблема буде усунена швидко, з мінімальними втратами для Вашого виробництва.
Купуючи будь-яке обладнання, не беріть до уваги лише його ціну. Дуже важливим фактором є те, хто його продає і чи буде Ваша покупка забезпечена необхідним сервісом та запчастинами.
З усіх питань стосовно сервісу та гарантії звертайтесь до Сервісного відділу:
Email: b_serv@ukr.net